باربری مشهد به سرایان | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به سرایان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات بیرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - قاین - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به سرایان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (بیرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - قاین - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


سرایان یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی است که در شمال شرقی آن واقع شده است.این شهر در حاشیه کویر و در دامنه کوه زابری یا شتران قرار دارد. سرایان یکی از شهرهای قدیمی و کهن به شمار می رود که دارای آثار تاریخی ارزشمندی می باشد بد نیست در ادامه همراه ما شوید تا با جاذبه های گردشگری سرایان آشنا شوید.
جاذبه های گردشگری سرایان
کویر سه قلعه |بهشت منجمان ایران

کویر سه قلعه یکی از منحصر به فردترین کویر‌های شرق کشور است که در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز بخش سه قلعه و ۵۵ کیلومتری از مرکز شهرستان سرایان قرار دارد. جغرافیای سه قلعه به گونه‌ای است که در مسیر جریان گرد و غبار محلی قرار ندارد و افق دید باز و حدود صفر درجه در محل رصدگاه، امنیت بالای منطقه، دارا بودن جاذبه‌های کویری زیبا و استثنایی شامل تپه‌های ماسه روان (تپه ماهور)، دریاچه نمک، دق (زمینی کاملاً صاف و سفت که دارای هیچ گونه پوشش گیاهی نیست) این منطقه را به عنوان جاذبه‌ای دیدنی و منحصر در منطقه معرفی می‌کند.
غار بتون
این غار که هنوز ناشناخته باقی مانده است برای ورود به آن باید از تجهیزات کوهنوردی استفاده کرد. باربری مشهد به سرایان - در داخل این غار آب قابل آشامیدن و بسیار سرد جاری است، قندیل های زیبا و آهکی و بی انتها بودن از شگفتی های غار بتون سرایان محسوب می شود که هنوز انتهای آن کشف نشده است این غار یکی از جاذبه های گردشگری سرایان است.
روستای مصعبی یکی از جاذبه های گردشگری سرایان
روستای مصعبی از روستاهای هدف گردشگری است که در شهر سرایان قرار دارد. آب‌و‌هوای مطبوع این روستا در تابستان‌ها مهم‌ترین دلیل جذب گردشگران است. طبیعت سرسبز، سد بزرگ پارسای و آرامگاه امامزاده سلطان از جاذبه‌های گردشگری این روستا به‌شمار می‌آیند. اکثر مردم مصعبی به کشاورزی و باغداری مشغول‌اند و بادام و زعفران بیشترین سهم را در بین دیگر محصول‌های کشاورزی این روستا دارند.
کاروانسرای سرایان
کاروان‌سرای سرایان، که به رباط شاه عباسی هم معروف است، در بافت تاریخی شهر سرایان قرار دارد. قدمت این کاروان‌سرا متعلق به دوران صفویه است و در سال ۱۳۸۲ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده. این رباط به‌صورت دو ایوانی و با آجر ساخته شده است. ورودی، حیاط، حجره‌ها، انبار و اصطبل شترها از بخش‌های تشکیل‌دهنده این کاروان‌سرای تاریخی‌اند. این کاروان‌سرا در کنار بازار، حمام، مسجد و آب‌انبار مجموعه‌ای تاریخی را در شهر سرایان به‌وجود آورده‌ است.
روستای کریمو
وستای کریمو از توابع بخش مرکزی شهرستان سرایان ( استان خراسان جنوبی ) ، با مختصات جغرافیایی ۵۸ درجه و ۳۰ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و دو دقیقه عرض شمالی، در ۳۰ کیلومتری شمال شهر سرایان واقع شده است. باربری مشهد به سرایان - این روستا از شمال، به کوه سفید و از شمال شرقی به کوه بیم محدود می‌شود و از سطح دریا دوهزار متر ارتفاع دارد و اقلیم آن معتدل و نیمه خشک و آب و هوای این روستا در بهار و تابستان و اوایل پاییز، مطبوع و دلپذیر و در زمستان‌ها سرد است. منطقه ای ییلاقی که هدف گردشگری هم به شمار می آید و از جاذبه های گردشگری سرایان است.
آبشارهای دره سبزرود
آبشارهای دره سبزرود سرایان در موقعیت جغرافیایی E5829 N3401 در استان خراسان جنوبی واقع است. آبشارهای دره سبزرود در ۳۵ کیلومتری شمال شهرستان سرایان یکی از محل های بسیار جالب و ییلاقی است که جهت کوهپیمایی و صخره نوردی مکان مناسبی است.
آرامگاه توران شاه
ورودی آرامگاه توران‌شاه سرایان شامل یک طاق بوده و پس از سر در ورودی، فضای داخلی آرامگاه یا گنبدخانه دیده می‌شود و گنبد مذکور به شیوه عرقچین با کمک فیل‌پوش‌های کوچک که فضای هشت ضلعی را به دایره نزدیک کرده‌اند بنا شده است. این فضا نیز دارای نقشه هشت ضلعی بوده و هر ضلع آن دارای طاقی است. طاق‌ها دارای قوس جناغی بوده و در انتهای سه عدد از آن‌ها طاق‌نماهایی واقع شده است. نمای خارجی بنا دارای طاق‌های تزئینی است که با آجر کار شده‌اند. دوره تاریخی این بنا بر اساس مدارک موجود به احتمال فراوان به دوره تیموری تعلق دارند.این مکان یکی از جاذبه های گردشگری سرایان محسوب می شود.
دق سرایان
دق رباط سرایان در جنوب غربی شهر سرایان در استان خراسان جنوبی قرار دارد. کویر شکلی شبیه به بیضی دارد که طول آن در حدود ۴۰ کیلومتر و عرض آن در حدود ۲۰ کیلومتر است. عرصه این کویر شامل اراضی مسطح و پست با کمی تقعر و شوری و قلیایی خیلی زیاد که دارای خاک‌های بسیار عمیق با بافت سنگین تا خیلی سنگین می‌باشد که مرکز آن فاقد پوشش گیاهی بوده و در اطراف آنها گیاهان شورپسند با نیاز آبی بالاتر مشاهده می‌گردند. در حاشیه شرقی کویر تپه‌های ماسه‌ای و ریگزارها قرار گرفته‌اند. در قسمت جنوبی کویر، بسترهای نمکی و در مرکز آن پوشش استپی پهنه آن را فرا‌گرفته است. در حاشیه کویر پوشش جنگل‌های تنگ طاق قابل مشاهده است. در عرصه کویر پوشش گیاهی شورپسند موجود در این نقاط شامل ۱۶ گونه با ۳ تیپ گیاهی است.
باربری مشهد به سرایان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به سرایان - بیرجند - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - قاین - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به سرایان،حمل بار از مشهد به سرایان ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: